Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K ákovskému hledání celočíselných řešení matematických úloh matematické olympiády pomocí programování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F24%3A43899045" target="_blank" >RIV/44555601:13440/24:43899045 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmph.uniba.sk/fileadmin/fmfi/microsites/kdmfi/odm/zbornik2024.pdf" target="_blank" >https://fmph.uniba.sk/fileadmin/fmfi/microsites/kdmfi/odm/zbornik2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K ákovskému hledání celočíselných řešení matematických úloh matematické olympiády pomocí programování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V předloeném příspěvku jsou prezentovány čtyři matematické úlohy matematické olympiády, které áci mohou vyřešit pomocí programování ? v našem případě napsáním programů v jazyce Python. Tyto úlohy mohou učitelé matematiky či informatiky uplatnit ve svých výukách: je moné zadat ákům se zájmem nejen o řešení matematických úloh matematických olympiád, ale také o programování.

  • Název v anglickém jazyce

    On students' search for integer solutions to mathematical tasks of the Mathematical Olympiad using programming

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we present four Math Olympiad math tasks that students can solve using programming - in this case by writing programs in Python. These problems can be used by mathematics or computer science teachers in their lessons: they can be given to students interested not only in solving mathematical Olympiad tasks, but also in programming.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dva dni s didaktikou matematiky2024: Zborník príspevkov

  • ISBN

    978-80-8147-154-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    55-59

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislavě, Fakulta matematiky, fyziky ainformatiky

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku