Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implicitní učení a konstrukce znalostí při výuce managementu v AJ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F05%3A00003196" target="_blank" >RIV/44555601:13510/05:00003196 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Implicitní učení a konstrukce znalostí při výuce managementu v AJ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka cizích jazyků byla celosvětově po dlouhou dobu jednostranně explicitně orientována. Ke změně tohoto negativního trendu došlo až v poslední době, a to prostřednictvím podpory implicitních učebních procesů. Explicitní učení je vysoce selektivní, neboť předpokládá deduktivní myšlení a při řešení problémů se zaměřuje jen na několik proměnných. Při implicitním neboli "neselektivním" učení studenti sledují všechny proměnné a pokouší se pojmout veškeré eventuality mezi nimi Tento druh učení hraje velmi důležitou roli v sociálním konstruktivismu a jeho konstrukci znalostí založené na tvorbě komunity, v níž si studenti konstruují své osobní znalosti prostřednictvím diskuze se svými spolužáky.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Management in English - Implicit Learning and Construction of Knowledge

  • Popis výsledku anglicky

    Foreign language teaching has long been explicit - oriented. Only recently this negative tendency has been changed by supporting implicit learning processes. Explicit learning is highly selective for it presupposes a deductive thinking mode and focuses just on a few variables in problem - solving situations. In implicit of "unselective" learning students observe all the variables involved and attempt to store all the contingencies between them. This kind of learning plays a very important role in socialconstructivism and its construction of knowledge based on the creation of a community where students construct their personal knowledge through discussions with their peers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F03%2F1347" target="_blank" >GA402/03/1347: Ekonomické aspekty rozvoje vzdělanosti v Ústeckém kraji</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní přístupy k výuce cizích jazyků na vysoké škole

  • ISBN

    80-7044-694-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    142-147

  • Název nakladatele

    FSE UJEP Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    UJEP Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    FSE UJEP Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    7. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku