New trends in CRM: Call-centers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F09%3A00005327" target="_blank" >RIV/44555601:13510/09:00005327 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
New trends in CRM: Call-centers
Popis výsledku v původním jazyce
Customer relationship management is a comprehensive business and marketing strategy. This paper aims to show the most efficient ways of this strategy implementation in small and medium sized businesses. There is stressed a decision making on the forms ofsales forces, especially between dealers in the real market and telephone operators in a call-center. This paper deals with advantages and possibilities of both above mentioned forms of sales forces and most of the arguments are based on own search andassistance in implementation. Due to lower operating costs of call-centre in comparison with market dealer there are suggestions how to strengthen the role of the call-centers. This article should help to encourage small businesses to use the call-centreto be more efficient and to be more competitive without investing and taking a risk.
Název v anglickém jazyce
New trends in CRM: Call-centers
Popis výsledku anglicky
Customer relationship management is a comprehensive business and marketing strategy. This paper aims to show the most efficient ways of this strategy implementation in small and medium sized businesses. There is stressed a decision making on the forms ofsales forces, especially between dealers in the real market and telephone operators in a call-center. This paper deals with advantages and possibilities of both above mentioned forms of sales forces and most of the arguments are based on own search andassistance in implementation. Due to lower operating costs of call-centre in comparison with market dealer there are suggestions how to strengthen the role of the call-centers. This article should help to encourage small businesses to use the call-centreto be more efficient and to be more competitive without investing and taking a risk.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Economic Challenges
ISBN
978-80-210-4815-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
21. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—