Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New trends in CRM: Call-centers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F09%3A00005327" target="_blank" >RIV/44555601:13510/09:00005327 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New trends in CRM: Call-centers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer relationship management is a comprehensive business and marketing strategy. This paper aims to show the most efficient ways of this strategy implementation in small and medium sized businesses. There is stressed a decision making on the forms ofsales forces, especially between dealers in the real market and telephone operators in a call-center. This paper deals with advantages and possibilities of both above mentioned forms of sales forces and most of the arguments are based on own search andassistance in implementation. Due to lower operating costs of call-centre in comparison with market dealer there are suggestions how to strengthen the role of the call-centers. This article should help to encourage small businesses to use the call-centreto be more efficient and to be more competitive without investing and taking a risk.

  • Název v anglickém jazyce

    New trends in CRM: Call-centers

  • Popis výsledku anglicky

    Customer relationship management is a comprehensive business and marketing strategy. This paper aims to show the most efficient ways of this strategy implementation in small and medium sized businesses. There is stressed a decision making on the forms ofsales forces, especially between dealers in the real market and telephone operators in a call-center. This paper deals with advantages and possibilities of both above mentioned forms of sales forces and most of the arguments are based on own search andassistance in implementation. Due to lower operating costs of call-centre in comparison with market dealer there are suggestions how to strengthen the role of the call-centers. This article should help to encourage small businesses to use the call-centreto be more efficient and to be more competitive without investing and taking a risk.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Economic Challenges

  • ISBN

    978-80-210-4815-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    21. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku