K pojetí konstruktivismu jakožto modernímu paradigmatu vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F14%3A43886653" target="_blank" >RIV/44555601:13510/14:43886653 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://paideia.pedf.cuni.cz/download/smejkalova.pdf" target="_blank" >http://paideia.pedf.cuni.cz/download/smejkalova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K pojetí konstruktivismu jakožto modernímu paradigmatu vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Konstruktivismus je teorie poznání, ve které je kladen důraz na aktivní proces vytváření vědění a získávání poznatků. Předložený text se zabývá charakteristikou konstruktivistických teorií vzdělávání, obzvláště otázkou, jak se poznatky konstruktivistickéteorie poznání mohou projevit v konstruktivistické didaktice.
Název v anglickém jazyce
Constructivism as a Paradigm for Teaching and Learning
Popis výsledku anglicky
Constructivist epistemology as a paradigm or worldview posits that learning is an active, constructive process. The text deals with the constructivist theories of learning. An important is the relationship between constructivist epistemology and teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paideia: Philosophical E-Journal of Charles University
ISSN
1214-8725
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
1-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—