Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K pojetí konstruktivismu jakožto modernímu paradigmatu vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F14%3A43886653" target="_blank" >RIV/44555601:13510/14:43886653 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://paideia.pedf.cuni.cz/download/smejkalova.pdf" target="_blank" >http://paideia.pedf.cuni.cz/download/smejkalova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K pojetí konstruktivismu jakožto modernímu paradigmatu vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konstruktivismus je teorie poznání, ve které je kladen důraz na aktivní proces vytváření vědění a získávání poznatků. Předložený text se zabývá charakteristikou konstruktivistických teorií vzdělávání, obzvláště otázkou, jak se poznatky konstruktivistickéteorie poznání mohou projevit v konstruktivistické didaktice.

  • Název v anglickém jazyce

    Constructivism as a Paradigm for Teaching and Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Constructivist epistemology as a paradigm or worldview posits that learning is an active, constructive process. The text deals with the constructivist theories of learning. An important is the relationship between constructivist epistemology and teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paideia: Philosophical E-Journal of Charles University

  • ISSN

    1214-8725

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    1-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus