Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konceptová analýza.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F22%3A43897389" target="_blank" >RIV/44555601:13530/22:43897389 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-vytvarne-kultury-a-textilni-tvorby/konference/konference-univerzitni-galerie/sbornik" target="_blank" >https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-vytvarne-kultury-a-textilni-tvorby/konference/konference-univerzitni-galerie/sbornik</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konceptová analýza.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje s konceptovou analýzou projektu &quot;Repete&quot;, který proběhl v univerzitní galerii Rampa FUD UJEP ve spolupráci se ZŠ Řehlovice. Vysvětluje na fázích této tvorby jednotlivé způsoby symbolizace a komponenty zkušenosti, jimiž se konceptová analýza zabývá. Obhajuje funkčnost této metody a její citlivost jak pro subjektivní a intersubjektivní aspekty, tak pro objektivní danosti procesu tvorby i vytvářeného díla. Zobecňuje rysy tohoto projektu spolupráce s dětmi ze základní školy na určitý typ strategií, tvorbu tvořivých úloh, který by mohl pomoci jak edukativním, tak kurátorským studiím, protože usiluje o porozumění a tvorbu chápe jako proces poznávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Conceptual analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the conceptual analysis of the project &quot;Repete&quot;, which took place in the university gallery Rampa FUD UJEP in cooperation with ZŠ Řehlovice. It explains at the stages of this work the various ways of symbolization and components of experience that conceptual analysis deals with. He defends the functionality of this method and its sensitivity for both subjective and intersubjective aspects, as well as for the objective given of the process of creation and the created work. It generalizes the features of this project of cooperation with children from primary school on a certain type of strategy, the creation of creative tasks that could help both educational and curatorial studies, because it seeks understanding and understands creation as a process of cognition.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Univerzitní galerie -- tradice, výstavní praxe a edukační potenciál

  • ISBN

    978-80-7435-817-3

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    330-343

  • Počet stran knihy

    553

  • Název nakladatele

    Gaudeamus, Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly