Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikace kritických míst na PK v extravilánu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F12%3A%230001031" target="_blank" >RIV/44994575:_____/12:#0001031 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identifikace kritických míst na PK v extravilánu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této metodice je představena jedna z moderních metod identifikace kritických míst na pozemních komunikacích. Tato metoda je založena na využití očekávaného počtu nehod, který se určuje prostřednictvím modelování dopravní nehodovosti (tzv. predikčním modelováním). Postupy zde uvedené jsou zaměřeny především na směrově nerozdělené pozemní komunikace v extravilánu; lze je však aplikovat také na křižovatky v extravilánu, směrově rozdělené komunikace, na mezikřižovatkové úseky a na křižovatky v intravilánu. Jejich cílem je identifikovat místa, která jsou kritická díky působení místních rizikových faktorů vyvolaných utvářením pozemní komunikace a jejího bezprostředního okolí.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification of critical location on roads in rural areas

  • Popis výsledku anglicky

    In this methodology is presented to one of the modern methods of identifying critical areas on the road. This method is based on the use of the expected number of accidents, which is determined by modeling traffic accidents (called predictive modeling).The procedures listed here are primarily focused on directionally undivided roads in rural areas, but they can also apply to intersections in rural areas, directionally split communication between the Junction sections and intersections in urban areas. Their aim is to identify areas that are critical due to the influence of local risk factors caused by the formation of the road and its immediate surroundings.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika IDEKO

  • Číslo předpisu

    136/2012-520-TPV/1

  • Technické parametry

    Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Líšeňská 33a , Brno, 636 00, Ing. Radim Striegler, radim.striegler@cdv.cz

  • Ekonomické parametry

    Metodika zpřesňuje postup identifikace kritických lokalit. Zavádí do systému identifikace lokality predikční model.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy České republiky, nabř. L Svobody 12, Praha 1, 110 15

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů