Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001330" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem metodiky je stanovení způsobu sběru NUB s využitím matematického modelu, který optimalizuje časové a finanční náklady na sběr NUB. Tato metodika popisuje sledování svícení vozidel, používání zádržných systému ve vozidle, používání telefonního či jiného zařízení za jízdy řidičem, používání přileb při jízdě na kole, měření rychlostí vozidel a časových odstupů mezi nimi. V úvodu metodiky jsou uvedena kritéria pro označování referenčních bodů pro sběr NUB, dále jsou zde uvedeny zásady pro umístěníreferenčních bodů v případě nutnosti jejich přesunu z důvodu změny dopravně technického charakteru daného místa. Základní síť referenčních bodů je, z důvodu zachování porovnatelnosti dat a možnosti sledovat časový vývoj jednotlivých NUB, převzata z projektu SENZOR. V dalších kapitolách jsou popsané charakteristiky jednotlivých NUB, postupy a technické vybavení pro jich sběr resp. měření. Dále je zde uveden rozsah a délka sběru/měření jednotlivých NUB s ohledem na efektivní vynakládání f

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for determining the length and extent of surveys of road users with respect to the effective use of funds

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the methodology is to determine how to collect the NUB using a mathematical model that optimizes time and financial costs of collection NUB. This methodology describes how to monitor light vehicles, the use of restraint systems in vehicles, using telephone or other device driver while driving, helmet use when riding a bicycle, measuring the speed of vehicles and the time intervals between them. In the introduction to the methodology set out criteria for identifying reference points for the collection NUB, there are also sets out the principles for location reference points, if necessary, move them due to changes in traffic technical nature of the place. Basic network of reference points, in order to maintain comparability of data and thepossibility to monitor the temporal evolution of individual NUB, taken from the project SENSOR. In subsequent chapters describe the characteristics of each NUB, procedures and technical equipment for collecting them respectively. measure

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika stanovení délky a DP

  • Číslo předpisu

    88/2014-710-VV/1

  • Technické parametry

    Tento výsledek je veřejně dostupný. Jeho obsah je chráněn autorským zákonem č. 121/200 Sb., dle aktuálního znění.

  • Ekonomické parametry

    Ekonomický přínos vychází ze snížení nákladů na provádění dopravních průzkumů a je přímo závyslý na jehjich rozsahu.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha 1, Odbor kosmických aktivit a ITS

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů