Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika pro tvorbu LARP do školní výuky, jako jedné z moderních metod výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001343" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001343 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://trafficlarp.cdv.cz/cz/" target="_blank" >http://trafficlarp.cdv.cz/cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika pro tvorbu LARP do školní výuky, jako jedné z moderních metod výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika je metodickým materiálem pro seznámení pedagogických pracovníků se specifickou kategorií rolových her - LARPem jako doplňkové aktivity zařaditelné do školní výuky. LARP (live action role playing) můžeme považovat za relativně samostatnou kategorií her využívající princip hraní role. Cílem této metodiky je seznámit se specifiky a postupy tvorby rolových her, které se po dlouhou dobu dotýkaly oblasti formálního vzdělávání spíše okrajově. Rolové hry přinášejí možnost validovat již nabyté informace(např. formou frontální výuky před samotnou hrou). Stírá ostrý rozdíl mezi myšlením a jednáním skrze aktivní užívání určitých znalostí v patřičném kontextu, nabízejí realistická hřiště pro uvědomování si širších souvislostí.

  • Název v anglickém jazyce

    The methodology for the creation of LARP into school teaching as one of the modern teaching methods

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology is a methodical material for teacher to familiar with the specific categories of role plays - LARP as complementary activities classifiable to schooling. LARP (live action role playing) can be considered as relatively independent categoryof games based on the principle role playing. The objective of this methodology is to acquaint with the specifics and procedures of role-plays, which have been touched in formal education rather marginally before. Role-playing games offer the opportunity to validate the already acquired information (eg. In the form of frontal teaching before start the game). Blurs the sharp distinction between thought and action through the active use of certain knowledge in the proper context.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    MELA

  • Číslo předpisu

    136/2014-710-VV/1

  • Technické parametry

    Tento výsledek je veřejně dostupný. Jeho obsah je chráněn autorským zákonem č. 121/200 Sb., dle aktuálního znění.

  • Ekonomické parametry

    Výsledek není určen ke komerčnímu využití. Hlavní přínos je zvýšení úrovně vědomostí a dovedností žáků základních škol v oblasti dopravní výchovy. Povede ke snížení nehodovosti dětí a mládeže a tím i celospolečenských ztrát.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha 1, Česká republika

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů