Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinku na stoijící cestující

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001385" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza zpomalování trolejbusů a vyhodnocení jeho účinku na stoijící cestující

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je odborně zaměřen na problematiku přepravy cestujících ve vozidlech veřejné hromadné dopravy ? trolejbusu. Konkrétně popisuje metodiku použitou pro zjištění hodnot zpomalení trolejbusu (Obr. 1, 2, Tab. 1, 2), a s tím souvisejících sekundárních informací o průběhu zpomalení. Nashromážděná data byla analyzována a výsledkem bylo stanovení intervalu hodnot zpomalení (Obr. 4, 5), ve kterých stojící cestující zachová/ztratí stabilitu, případně dojde k samotnému pádu cestujícího. Vyhodnocení bylo provedeno pro věkové rozmezí 25 až 40 let, u žen i mužů.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of trolleybus deceleration and evaluation of its impact on standing passengers

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on a passenger in a public transport vehicle - a trolleybus. The article particularly describes the methodology used to determine the required deceleration values and associated secondary information about the process of deceleration. The collected data was analyzed and the result was the identification of slowing interval in which the passenger maintains stability, loses stability or falls. The evaluation was performed for the age of 25 - 40 years, both men and women.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Soudní inženýrství

  • ISSN

    1211-443X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2-3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    104-110

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus