Software pro posouzení a výpočet nízkokapacitní vozovky a zajištění návrhu optimálního řešení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001444" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001444 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62156489:43410/14:00232311
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Software pro posouzení a výpočet nízkokapacitní vozovky a zajištění návrhu optimálního řešení
Popis výsledku v původním jazyce
Software pro výpočet a posouzení nízkokapacitní vozovky (dále jen SNV) je vytvořen pro správce i projektanty komunikací nízkokapacitních vozovek a doporučuje se pro návrh a posouzení konstrukčních vrstev vozovky. Software vychází ze získaných zkušenostía výsledků laboratorních zkoušek a polních zkoušek in situ a zahrnuje také současné teoretické posouzení při návrhu konstrukčních vrstev vozovky. Významnou podporou pro jeho vytvoření je Metodika, s níž dohromady tvoří vhodný celek a stává se tak účinnýmnástrojem vysoké kvality a ekonomiky pro všechny účastníky procesu výstavby nízkokapacitních vozovek.
Název v anglickém jazyce
Software for assessment and calculation of the low volume road to ensure the optimum solution
Popis výsledku anglicky
Software for the calculation and assessment of low-capacity roads is created for administrators and designers of low-capacity roads. Software is recommended for the design and assessment of pavement structure . Software is based on the own gained experiences and the results of laboratory and in situ field tests. It also includes current theoretical assessment of the structural layers design of the roads. Significant support for software was the Methodology, which was created as part of this project. Methodology along with the software are constituted the appropriate and the powerfull tool in the process for high quality and economy design low-capacity road structure for all involved participants.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
NKP
Technické parametry
Instalace programu se provede překopírováním dat z instalačního CD do zvolené složky ve Vašem počítači a spuštěním souboru Install.exe. Je to standardní instalační program dodávaný firmou Microsoft v programovacím jazyce VBA verze MS Office 2010 a je kompatibilní s operačním systémem Windows 7. Uzavřena smlouva o využití výsledku č.j 1571/2015-956 dne 23.12.2014 mezi: Mendlova univezita v Brně , IČ:62156489, Centrum dopravního výzkumu v.v.i., IČ:44994575, Geostar, spol. s.r.o., IČ:13690337, Ekostavby Brno, a.s.:46974687
Ekonomické parametry
Odhadovaný přínos pro projektanty návrhů nízkokapacitních vozovek se pohybuje 10 - 30 % úspory času na návrh, v závislosti na povaze projektu a dostupných informací. Software je přiložen k závěrečné zprávě projektu TA ČR jako Příloha 2 v podobě informačního PDF dokumentu. Fyzicky lze pro potřeby oponentního posudku zaslat funkční software na CD. S ohledem na komercializaci je připravován portál pro prodej software, který proto nemůže být nyní veřejně zpřístupněn.
IČO vlastníka výsledku
44994575
Název vlastníka
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i.