Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zavádění preference veřejné hromadné dopravy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F15%3A%230001681" target="_blank" >RIV/44994575:_____/15:#0001681 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zavádění preference veřejné hromadné dopravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato metodika má být vodítkem při výběru preferenčních opatření, či pomocníkem při realizaci jiných opatření tak, aby nedocházelo k negativním vlivům na provoz veřejné hromadné dopravy. Jejím cílem není určovat konkrétní stavební řešení daných opatření.Přes výše uvedené je však zapotřebí připomenout, že při realizaci preferenčních opatření nesmí být opomenuto řešení odvodnění tak, aby nedocházelo k zadržování vody, a tím i ohrožení bezpečnosti provozu, či ke znečištění chodců, či cestujících. Navrhovaná opatření by také neměla negovat ?sama sebe?, například tím, že světelná signalizace nepustí cestující na zastávku v okamžiku, kdy do ní vjíždí vozidlo veřejné hromadné dopravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Introducing preference to public transport

  • Popis výsledku anglicky

    This methodology aims to guide the selection of preferential measures, or help in the implementation of other measures so as to avoid negative impacts on the operation of public transport. Its aim is not to identify specific structural design of the measures. Despite the above, it should be recalled that in the implementation of the preferential measure may be omitted drainage solutions so as to avoid water retention and thus endangering the safety of operation, or to contamination of pedestrians or passengers. The proposed measures would also not negate the "self", for example, by light signaling let passengers to stop when it enters into public transport vehicles.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LD12052" target="_blank" >LD12052: Preference veřejné dopravy v Intravilánu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Zavádění preference veřejné hromadné dopravy

  • Číslo předpisu

    č.j. 104/2015-710-VV/1

  • Technické parametry

    cdv@cdv.cz

  • Ekonomické parametry

    socioekonomický dopad

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy