Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika sběru a analýzy dat pro vyhodnocení zranění účastníků dopravní nehody s ohledem na aktivní prvky ve vozidlech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F16%3AN0000084" target="_blank" >RIV/44994575:_____/16:N0000084 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23640/16:43931401

  • Výsledek na webu

    <a href="http://oblast.cdv.cz/cz/O37/user/project/detail/33" target="_blank" >http://oblast.cdv.cz/cz/O37/user/project/detail/33</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika sběru a analýzy dat pro vyhodnocení zranění účastníků dopravní nehody s ohledem na aktivní prvky ve vozidlech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika je určena pro konstruktéry silničních vozidel a analytiky, kteří se zabývají sběrem a vyhodnocením dat z dopravních nehod ve vztahu k návrhu nových prvků ve vozidlech. Stěžejní část metodiky je věnována sběru dat z místa dopravní nehody v návaznosti na zranění účastníka nehody (konkrétně chodce). Část textu je věnována rozboru pasivní a aktivní bezpečnosti s cílem identifikovat míru ovlivnění průběhu mechanismu nehody. V závěru je pojednáno o jednom prvku pasivní bezpečnosti vozidla, o aktivní kapotě a jejím vlivu na průběh nehody.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of road traffic user injuries with regards to active safety systems – data collection and analysis guidelines

  • Popis výsledku anglicky

    Guidelines are targeted at road vehicle designers and analytics involved in collection and processing traffic accident data in relation to design of new vehicle features. The main part focuses on collection of data from accident spot in relation to injuries of road users, specifically pedestrians. Other parts elaborate on passive and active safety with aim of identifying amount of influence on accident mechanism. The final part is devoted to a selected passive safety feature – active bonnet, and its influence on accident mechanism.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04030689" target="_blank" >TA04030689: Vývoj systému aktivní kapoty automobilu s ohledem na rozmanitost lidské populace a implementace biomechanického modelu lidského těla</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika AktSyst

  • Číslo předpisu

    ISBN 978-80-88074-37-3

  • Technické parametry

    Ministerstvo dopravy a partneři projektu.

  • Ekonomické parametry

    Metodika jako výsledek není určena k přímému finančnímu zisku. Slouží jako návod pro analýzu střetu osobního vozidla s chodcem za účelem navrhování ochrany chodců. Přínos metodiky lze dosledovat v celospolečenských ztrátách z dopravní nehodovosti.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy, odbor ITS, kosmických aktivit a VaVaI, Nábřečí Ludvíka Svobody 12/1222, 110 15 Praha 1, Česká republika

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů