Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Standardy kvality a kultura sociálních služeb. Jaká napětí mezi politikou sociálních služeb a kulturou práce s klientem v Pečovatelské službě mohou vznikat z hlediska kvality sociálních služeb? Závěrečná zpráva z případové studie.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F45773009%3A_____%2F03%3A00006868" target="_blank" >RIV/45773009:_____/03:00006868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Standardy kvality a kultura sociálních služeb. Jaká napětí mezi politikou sociálních služeb a kulturou práce s klientem v Pečovatelské službě mohou vznikat z hlediska kvality sociálních služeb? Závěrečná zpráva z případové studie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentovaná zpráva je výstupem z výzkumu zaměřeného na studium kultury poskytování služeb a přístupy ke klientům v Pečovatelké službě. Výzkum jsme realizovali metodou kvalitativní případové studie vybrané organizace Pečovatelské služby (PS). Obsahem předkládané závěrečné výzkumné zprávy bylo určit a popsat ty oblasti stávajícího fungování PS, ve kterých snaha o aplikaci Standardů kvality může vyvolávat problémy a napětí. Základ textu zprávy tvoří deset kapitol, z nichž každá je věnována jedné z oblastífungování služby, ve které by podle našich poznatků mohlo dojít ke kolizi mezi stávající praxí poskytování služby a požadavkem, který stanoví některý ze Standardů kvality, pokud by došlo k implementaci těchto Standardů. Jednotlivým oblastem se podrobněvěnujeme vždy ve třech podkapitolách. Podstatnou součástí této závěrečné zprávy jsou návrhy, doporučení a náměty na řešení těchto potíží. Neuvádíme je souhrnně na konci zprávy, ale v zájmu větší přehlednosti jsme je zařadili jako závěrečn

  • Název v anglickém jazyce

    The Standards of Quality and the Culture of Social Services. What tensions may arise between the policy of social services and the culture of work with clients in Social Care Service with respect to the quality of social services? A case study final repo

  • Popis výsledku anglicky

    This report represents an outcome of a research that studied the culture of service provision and approaches towards clients in Social Care Service. The research was carried out in the form of a qualitative case study of a selected provider of Social Care Service (SCS). The aim of this final research report was to identify and describe those areas of the current SCS? practice where efforts to implement the Standards of quality might cause problems and tensions. The report is divided into ten chapters, each devoted to a specific aspect of the service functioning, where, once the Standards are implemented, a conflict might occur, according to our findings, between the current practice of service provision and requirements defined by specific Standards ofquality. Each chapter starts with a simple table that gives a synopsis of the tension between a given behavioural standard identified in the SCS and a Standard of quality of social services. Each aspect of the service functioning is disc

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>x</sub> - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    74

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Výzkumný ústav práce a sociálních věcí - výzkumné centrum Brno

  • Verze