Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trihybus: The first fuel cells hydrogen Bus in new Eu countries

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46356088%3A_____%2F11%3A%230001680" target="_blank" >RIV/46356088:_____/11:#0001680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1149/1.3641838" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1149/1.3641838</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1149/1.3641838" target="_blank" >10.1149/1.3641838</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Trihybus: The first fuel cells hydrogen Bus in new Eu countries

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main objective of the TriHyBus project is to initiate activities connected with hydrogen utilisation in transportation sector. The project was coordinated by a team from Nuclear Research Institute Řež led by M r. Luděk Janík. Advanced technologies were utilised in order to optimise energy flows. Primary energy source is a PEM fuel cell (50 kW). Other parts are accumulators and ultracapacitors used for recuperation. About 20 kg of pressurized hydrogen (35 MPa) can be stored in pressure vessels mounted on the bus roof. The hydrogen bus as well as the first hydrogen filling station in central Europe started operation in 2009. During test operation the efficiency of the bus was confirmed varying between 7 to 8 kg of H2/100km.

  • Název v anglickém jazyce

    Trihybus: The first fuel cells hydrogen Bus in new Eu countries

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of the TriHyBus project is to initiate activities connected with hydrogen utilisation in transportation sector. The project was coordinated by a team from Nuclear Research Institute Řež led by M r. Luděk Janík. Advanced technologies were utilised in order to optimise energy flows. Primary energy source is a PEM fuel cell (50 kW). Other parts are accumulators and ultracapacitors used for recuperation. About 20 kg of pressurized hydrogen (35 MPa) can be stored in pressure vessels mounted on the bus roof. The hydrogen bus as well as the first hydrogen filling station in central Europe started operation in 2009. During test operation the efficiency of the bus was confirmed varying between 7 to 8 kg of H2/100km.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FT-TA2%2F005" target="_blank" >FT-TA2/005: Vodíkové technologie pro palivové články, dopravu a energetické využití.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ECS Transactions, vol. 32

  • ISBN

    9781607685395

  • ISSN

    1938-5862

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    49-53

  • Název nakladatele

    ECS

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku