Aplikace metody Delphi při externím stanovení faktorů ovlivňující efektivnost E-learningu ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F10%3A%230000108" target="_blank" >RIV/46358978:_____/10:#0000108 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace metody Delphi při externím stanovení faktorů ovlivňující efektivnost E-learningu ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na rozvoj lidských zdrojů v malých a středních podnicích a na efektivní použití e-learningu při vzdělávání zaměstnanců. Metoda Delphi byla použita k identifikaci faktorů ovlivňujících efektivní implementaci e- learningu ve vzdělávání zaměstnanců v malých a středních podnicích. Studie demonstruje důležité faktory jako: manažerská podpora výcviku a rozvoje zaměstnanců, manažerská podpora řešení e-learningu v podnikovém vzdělávání, stejně jako vytváření technologického a organizačního zázemí pro e-learning, což determinuje efektivitu a úspěšnost e-learningu ve vzdělávání zaměstnanců. (Impactovaný časopis)
Název v anglickém jazyce
Application of the Delphi Method to Identify Factors influencing effectiveness of E-learning implementation for employee Training in Small and Medium ? sized Enterprises.
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on human resource development in small and medium sized enterprises (SMEs) and on effective using of e-learning for employee training. The Delphi method has been used to identify factors influencing effectiveness of e-learning implementation for employee training in small ? and medium sized enterprises. The study demonstrates the importace such factors as: management support employee training and development, management support e-learning solutions of some corporate training, thereis technological and organisational background for e-learning that also determine the effectiveness and success of e-learning in employee training. (Impact journal)
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
137-150
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—