Praxe distančního vzdělávání na vysoké škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F11%3A%230000087" target="_blank" >RIV/46358978:_____/11:#0000087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Praxe distančního vzdělávání na vysoké škole
Popis výsledku v původním jazyce
Distanční forma vzdělávání je již několik let realizována na Univerzitě J. A. Komenského Praha. Děje se tak v rámci navazujícího magisterského studijního programu, zatím pouze v jednom studijním předmětu. Zkušenosti s realizací distančního studia jsou tedy doposud omezené, výhodou však je, že předmět je realizován plně podle pedagogických zásad distančního vzdělávání a můžeme si tak ověřit možnosti jejich aplikace a přístup studentů. Pokusíme se shrnout zkušenosti na základe analýzy hodnocení studentů,které bylo ve dvou po sobě jdoucích letech realizováno. Cílem příspěvku je posoudit situaci s realizací standardního distančního vzdělávání v rámci vysokoškolského studijního programu, který studují převážně dospělí zaměstnaní jedinci, zjistit a analyzovat jejich subjektivní názory a vytipovat největší výhody a nevýhody této formy studia z pohledu samotných studujících.
Název v anglickém jazyce
The practice of distance education at a higher education institution
Popis výsledku anglicky
The distance form of education has been practised for several years at the J. A. Komensky University Prague. Particularly within the frame of the master´s studies and that, so far, in one course only. The experience within distance form of study is therefore restricted, however, with the advantage of the course being fully realised according to the pedagogical principles of DE and therefore it is possible to verify the possibilities of their realization and the attitudes of students. We will attempt tosummarize the experience based on analysis of students´ evaluation which has been realised in two successive years. The goal of this article is to evaluate the situation of distance education under the frame of higher education study programme, which isstudied predominantly by adult employed individuals, find out and analyse their subjective opinions, and poinf out the foremost advantages and disadvantages of such form of study from their point of wiew.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogická revue
ISSN
1804-1698
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
5-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—