Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Praxe distančního vzdělávání na vysoké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F11%3A%230000087" target="_blank" >RIV/46358978:_____/11:#0000087 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Praxe distančního vzdělávání na vysoké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Distanční forma vzdělávání je již několik let realizována na Univerzitě J. A. Komenského Praha. Děje se tak v rámci navazujícího magisterského studijního programu, zatím pouze v jednom studijním předmětu. Zkušenosti s realizací distančního studia jsou tedy doposud omezené, výhodou však je, že předmět je realizován plně podle pedagogických zásad distančního vzdělávání a můžeme si tak ověřit možnosti jejich aplikace a přístup studentů. Pokusíme se shrnout zkušenosti na základe analýzy hodnocení studentů,které bylo ve dvou po sobě jdoucích letech realizováno. Cílem příspěvku je posoudit situaci s realizací standardního distančního vzdělávání v rámci vysokoškolského studijního programu, který studují převážně dospělí zaměstnaní jedinci, zjistit a analyzovat jejich subjektivní názory a vytipovat největší výhody a nevýhody této formy studia z pohledu samotných studujících.

  • Název v anglickém jazyce

    The practice of distance education at a higher education institution

  • Popis výsledku anglicky

    The distance form of education has been practised for several years at the J. A. Komensky University Prague. Particularly within the frame of the master´s studies and that, so far, in one course only. The experience within distance form of study is therefore restricted, however, with the advantage of the course being fully realised according to the pedagogical principles of DE and therefore it is possible to verify the possibilities of their realization and the attitudes of students. We will attempt tosummarize the experience based on analysis of students´ evaluation which has been realised in two successive years. The goal of this article is to evaluate the situation of distance education under the frame of higher education study programme, which isstudied predominantly by adult employed individuals, find out and analyse their subjective opinions, and poinf out the foremost advantages and disadvantages of such form of study from their point of wiew.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogická revue

  • ISSN

    1804-1698

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    5-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus