Hodnocení distančního vzdělávání - zkušenosti z praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F10%3A%230000083" target="_blank" >RIV/46358978:_____/10:#0000083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení distančního vzdělávání - zkušenosti z praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je posoudit situaci s realizací distančního vzdělávání v rámci vysokoškolského studijního programu, který studují převážně "dospělí" zaměstnaní studující. Zjistit a analyzovat jejich subjektivní názory na kvalitu studia, definovat výhodya nevýhody distančního studia, které mohou objektivně posoudit na základě své studijní zkušenosti atd. Výsledky analýzy studentské ankety byly zveřejněny na 10. konferenci a soutěži eLarning 2010, konané na Univerzitě Hradec Králové v listopadu 2010 a byly publikovány ve sborníku z této konference. ISBN 978-80-7435-067-2.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of the Distance Education - experience from university practice
Popis výsledku anglicky
The goal of the article is to evaluate the situation of realization of distance education within the frame of higher education study programme, which is predominantly studied by ?adult? employed students; to learn and analyze their subjective opinions regarding the quality of education and point out the biggest advantages and disadvantages of such form of study from the students? point of view.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů