Kvantitativní analýza názorů a postojů romských žáků ke vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14017YS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14017YS - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvantitativní analýza názorů a postojů romských žáků ke vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Předložená studie se zabývá vybranými otázkami souvisejícími se vzděláváním romských žáků 2. stupně základních škol. Interpretuje názory a postoje těchto žáků, ty jsou pak kvantitativně zpracovány. Studie poukazuje na to, zda mezi názory a postoji žáků vdaných výzkumných dimenzích existují určité vazby. Příspěvek tak poukazuje na specifické výzkumné oblasti týkající se vzdělávání romských žáků.
Název v anglickém jazyce
Quantitative analysis of the opinions and attitudes of Roma children to education
Popis výsledku anglicky
This study deals with some issues related to the education of Roma 2 students primary schools. Interprets the opinions and attitudes of these students, they are then quantitatively processed. The study points out that the opinions and attitudes of students in these research dimensions there are some links. Post and points to specific research areas related to education of Roma pupils.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
GRANT journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
18-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—