Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj odborné praxe ve vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000224" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000224 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj odborné praxe ve vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje poznatky z výzkumného šetření zaměřeného na postavení odborné praxe ve vysokoškolském studiu oboru speciální pedagogika. Autoři se zabývají možnými negativy (slabými stránkami) praxí a příležitostmi pro rozvoj praxí v budoucnu. Hlavníminegativy studentské praxe jsou zvýšená zátěž pro učitele-mentory a také nežádoucí dopady v oblasti pozornosti žáků, za hlavní příležitosti pro rozvoj praxí autoři považují důkladnější přípravu studentů před zahájením praxe a více systematické pojetí praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of professional practice in undergraduate studies of special education

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents basic findings from research focused on the area of professional practice in undergraduate studies of special education. The text deals with negative aspects of gaining professional experience and opportunities for future development inorganizing student?s professional training. Negative aspects of professional practice are seen mainly in growing occupation load for teacher and unwanted impacts in pupil?s attention, opportunities for future development consists in better training for students before their practice and in more systematic approach to student?s professional training.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Špeciálny pedagóg: Časopis pro špeciálnopedagogickú teóriu a prax

  • ISSN

    1338-6670

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2015

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    69-75

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus