Rozvoj odborné praxe ve vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000224" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000224 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj odborné praxe ve vysokoškolské přípravě speciálních pedagogů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje poznatky z výzkumného šetření zaměřeného na postavení odborné praxe ve vysokoškolském studiu oboru speciální pedagogika. Autoři se zabývají možnými negativy (slabými stránkami) praxí a příležitostmi pro rozvoj praxí v budoucnu. Hlavníminegativy studentské praxe jsou zvýšená zátěž pro učitele-mentory a také nežádoucí dopady v oblasti pozornosti žáků, za hlavní příležitosti pro rozvoj praxí autoři považují důkladnější přípravu studentů před zahájením praxe a více systematické pojetí praxe.
Název v anglickém jazyce
Development of professional practice in undergraduate studies of special education
Popis výsledku anglicky
Article presents basic findings from research focused on the area of professional practice in undergraduate studies of special education. The text deals with negative aspects of gaining professional experience and opportunities for future development inorganizing student?s professional training. Negative aspects of professional practice are seen mainly in growing occupation load for teacher and unwanted impacts in pupil?s attention, opportunities for future development consists in better training for students before their practice and in more systematic approach to student?s professional training.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Špeciálny pedagóg: Časopis pro špeciálnopedagogickú teóriu a prax
ISSN
1338-6670
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
2/2015
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
69-75
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—