Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence – Edukace – Kognice aneb Způsob práce předurčuje způsob učení a mentálního tréninku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F20%3A00000127" target="_blank" >RIV/46358978:_____/20:00000127 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.aivd.cz/soubor-doc5325/" target="_blank" >http://www.aivd.cz/soubor-doc5325/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence – Edukace – Kognice aneb Způsob práce předurčuje způsob učení a mentálního tréninku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka v rámci odborného vzdělávání dospělých musí být koncipována nejen na základě obsahu předávaných informací, ale také v souladu se způsobem, jakým budou studenti poznatky uplatňovat ve své pracovní činnosti v zaměstnání. Lektor před výukou zohledňuje budoucí kompetence edukovaného a uzpůsobuje tomu vyučovací metodu. Již při plánování výuky je potřeba si uvědomit, nejen co se má student naučit, ale jakým způsobem bude dané učivo aplikovat do praxe, zda je preferované učit se položky nazpaměť nebo spíše rozvinout myšlení, pozornost či jinou mozkovou funkci.

  • Název v anglickém jazyce

    Competence - Education - Cognition or the way of work determines the way of learning and mental training

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching in adult vocational education must be designed not only on the basis of the content of the information provided, but also in accordance with the way in which students will apply the knowledge in their work activities at work. Before teaching, the lecturer takes into account the future competencies of the educated person and adapts the teaching method accordingly. When planning lessons, it is necessary to realize not only what the student should learn, but how the subject will be applied in practice, whether it is preferred to learn items by heart or rather to develop thinking, attention or other brain function.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika v praxi

  • ISSN

    2336-5145

  • e-ISSN

    2694-9490

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    23/24

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    33-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus