Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social disadvantage from the perspective of a teacher in preschool education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F21%3A00000121" target="_blank" >RIV/46358978:_____/21:00000121 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://psejournal.files.wordpress.com/2021/03/pdf_210124.pdf" target="_blank" >https://psejournal.files.wordpress.com/2021/03/pdf_210124.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.32744/pse.2021.1.24" target="_blank" >10.32744/pse.2021.1.24</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social disadvantage from the perspective of a teacher in preschool education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The problematic of social disadvantaged children and compulsory pre-primary school year are actual theme not just for teachers in kindergartens. The aims of compulsory pre-primary school year are equalizing the developmental differences in children development, eliminate handicaps which they bring from families and easier the beginning of primary schooling. The main aim of the research in this chapter, is to highlight the issue of social disadvantaged children and their status in the kindergarten

  • Název v anglickém jazyce

    Social disadvantage from the perspective of a teacher in preschool education

  • Popis výsledku anglicky

    The problematic of social disadvantaged children and compulsory pre-primary school year are actual theme not just for teachers in kindergartens. The aims of compulsory pre-primary school year are equalizing the developmental differences in children development, eliminate handicaps which they bring from families and easier the beginning of primary schooling. The main aim of the research in this chapter, is to highlight the issue of social disadvantaged children and their status in the kindergarten

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Perspectives of Science and Education

  • ISSN

    2307-2334

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    49

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    338-356

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85103250037