Aspekt motivace v rámci profesní přípravy v kontextu pomáhající profese
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F22%3A00000242" target="_blank" >RIV/46358978:_____/22:00000242 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ku.sk/katolicka-univerzita-v-ruzomberku/univerzitna-kniznica/sluzby/doi/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok/2022-05/aspekt-motivace-v-ramci-profesni-pripravy-v-kontextu-pomahajici-profese.html" target="_blank" >https://www.ku.sk/katolicka-univerzita-v-ruzomberku/univerzitna-kniznica/sluzby/doi/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok/2022-05/aspekt-motivace-v-ramci-profesni-pripravy-v-kontextu-pomahajici-profese.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2022.21.5.138-153" target="_blank" >10.54937/ssf.2022.21.5.138-153</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekt motivace v rámci profesní přípravy v kontextu pomáhající profese
Popis výsledku v původním jazyce
Ústředním motivem tohoto příspěvku je motivace. Článek se zaměřuje na aspekt motivace z pohledu studentů. Studenti, kteří se rozhodli pro své budoucí povolání v kontextu pomáhající profese. Výzkumná sonda byla postavena na dotazníkovém šetření studentů Univerzity Jana Amose Komenského Praha s.r.o. který studuje na katedře speciální pedagogiky. Obdrželi jsme celkem 501 odpovědí, ze kterých jsme vytvořili sociodemografickou strukturu studentů a následně se zaměřili na motivaci pro volbu povolání a motivaci pro volbu odborné praxe.
Název v anglickém jazyce
The aspect of motivation within professional training in the context of the helping profession
Popis výsledku anglicky
The central motive of this post is motivation. The article focuses on the aspect of motivation from the students' point of view. Students who have decided on their future profession in the context of the helping profession. The research probe was built on a questionnaire survey of students of the Univerzita Jana amose Komenského Praha s.r.o. who study at the Department of Special Education. We received a total of 501 answers, from which we created a socio-demographic structure of students and then focused on motivation for choosing a profession and motivation for choosing a professional practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
138-153
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—