Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výpočetní model procesu směšování plynných paliv se vzduchem.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F06%3A%400000309" target="_blank" >RIV/46747885:24210/06:@0000309 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computer Modeling of the Mixing of Gaseous Fuels with Air Process.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This work present a numerical solution for the process of mixing gaseous fuels with air in the combustion chamber of an engine. The combustion parameters are influenced to a considerable degree by the characteristics of the mixture before its ignition. These characteristics can be influenced by the process of formation of the fuel and air mixture. Under certain simplified circumstances this process can be reproduced by means of commercially available software, and the results generated can be used for the optimisation of the engine performace.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Modeling of the Mixing of Gaseous Fuels with Air Process.

  • Popis výsledku anglicky

    This work present a numerical solution for the process of mixing gaseous fuels with air in the combustion chamber of an engine. The combustion parameters are influenced to a considerable degree by the characteristics of the mixture before its ignition. These characteristics can be influenced by the process of formation of the fuel and air mixture. Under certain simplified circumstances this process can be reproduced by means of commercially available software, and the results generated can be used for the optimisation of the engine performace.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Engineering Mechanics. International Journal for Theoretical and Applied Mechanics. Engineering Academy of the Czech Republic

  • ISSN

    1210-2717

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    321-327

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus