Autobusové motory na zemní plyn
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F06%3A%400000322" target="_blank" >RIV/46747885:24210/06:@0000322 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Bus CNG Engines
Popis výsledku v původním jazyce
The paper is concerned with the bus spark ignition engines employing natural gas, based in the design of the original six-cylinder Diesel-engine LIAZ M1.2C, cylinder bore 130 mm, piston stroke 150.
Název v anglickém jazyce
Bus CNG Engines
Popis výsledku anglicky
The paper is concerned with the bus spark ignition engines employing natural gas, based in the design of the original six-cylinder Diesel-engine LIAZ M1.2C, cylinder bore 130 mm, piston stroke 150.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
4th International Scientific Conference Challenges in Transport and Communication
ISBN
80-7194-880-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1333-1338
Název nakladatele
Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera, Česká Republika
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
14. 9. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—