Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Substitution of Gyroscopic Stabilizer Correction Motor by Active Control of Pneumatic Spring

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F11%3A%230002527" target="_blank" >RIV/46747885:24210/11:#0002527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Substitution of Gyroscopic Stabilizer Correction Motor by Active Control of Pneumatic Spring

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ordinary gyroscopic stabilizer consists of appropriate gyroscope mounted in precession (inner gimbal) and stabilizer (outer gimbal) frames. The whole stabilizer is pivoted in base frame. In standard configuration, the air spring, damper and compensationmotor are mounted between base frame and frame of stabilizer. This paper aims to analyze the possibility of simplification this standard configuration. The simplification consists of replacement of the compensation motor by active controlled air spring.Leaving out compensation motor brings minimal change to the whole system, because air spring control circuit and valve are already mounted and are used to adjust the initial position of the stabilizer frame. This solution does not increase the costs.

  • Název v anglickém jazyce

    Substitution of Gyroscopic Stabilizer Correction Motor by Active Control of Pneumatic Spring

  • Popis výsledku anglicky

    Ordinary gyroscopic stabilizer consists of appropriate gyroscope mounted in precession (inner gimbal) and stabilizer (outer gimbal) frames. The whole stabilizer is pivoted in base frame. In standard configuration, the air spring, damper and compensationmotor are mounted between base frame and frame of stabilizer. This paper aims to analyze the possibility of simplification this standard configuration. The simplification consists of replacement of the compensation motor by active controlled air spring.Leaving out compensation motor brings minimal change to the whole system, because air spring control circuit and valve are already mounted and are used to adjust the initial position of the stabilizer frame. This solution does not increase the costs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F09%2F1481" target="_blank" >GA101/09/1481: Gyroskopická stabilizace vibroizolačního systému</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The 10th International Conference on Vibration Problems

  • ISBN

    978-94-007-2068-8

  • ISSN

    0930-8989

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    834

  • Strana od-do

    205-209

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku