Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vodíkový motor s vnitřním spalováním

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F11%3A%230002573" target="_blank" >RIV/46747885:24210/11:#0002573 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vodíkový motor s vnitřním spalováním

  • Popis výsledku v původním jazyce

    jedná se o motor s vnitřním spalováním s injektáží plynného vodíku přímo do válce.Tří válcový zážehový motor Škoda-Auto s obsahem 1,2 dm3 byl přestaven na vodíkový motor s vysokotlakou injektáží 10 MPa.

  • Název v anglickém jazyce

    Hydrogen IC- Engine

  • Popis výsledku anglicky

    Is concerned about the Internal Combustion engine with direct injection gaseous hydrogen into the cylinder. A engine Skoda-Auto with engine displacement 1,2 dm3 the spark ignited three-cylinder engine was converted to hydrohen engine with high-pressure 10 MPa injection.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    TUL1,2HY

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    přímý vefuk paliva (10 MPa) do válce motoru ve fázi komprese

  • Ekonomické parametry

    přímá injektáž do válce motoru během komprese je výhodná nejen z hlediska zvýšení objemové účinnosti, ale i v zamezení nežádoucích anomálií spalovacího procesu

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    46747885

  • Název vlastníka

    Technická univerzita v Liberci

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem