Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výkonnost procesů údržby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F14%3A%230006625" target="_blank" >RIV/46747885:24210/14:#0006625 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výkonnost procesů údržby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pouhé dokumentování procesů v systémech managementu organizací je normativním požadavkem minulosti. Ještě před několika lety přitom bylo naprostou samozřejmostí a pracovníci organizací se nad tím nepozastavovali. Současný svět hospodaření organizací požaduje především výkonnost procesů. Nyní se zaměřuje na výkonnost procesů i s ohledem na interní potřeby organizací. Často je totiž vnitřní zákazník neméně důležitý pro hospodářský výsledek organizace, jako vnější koncový zákazník. Článek uvádí různé způsoby měření výkonnosti procesů systému managementu obecně. Stručně popisuje současný stav dané oblasti v tuzemských organizacích. Popis obsahuje též klíčový proces údržby majetku organizací. Je provedena analýza s použitím nástroje řízení kvality. Tento článek stanovuje doporučení s cílem pomoci organizacím zvýšit výkonnost procesů údržby jejich majetku.

  • Název v anglickém jazyce

    The Performance of Maintenance Processes

  • Popis výsledku anglicky

    A legislative requirement of the past is a merely documenting of processes in management systems of organisations. This aspect was commonplace a few years ago and employees not fought about it. The current world of an organisation economy requires primarily performance of processes. It is focusing on the performance of processes now with regard to internal needs of organisations. An internal customer is a very important often for the profit of the organisation as an external final customer. The articlepresents different kinds of a performance measurement of processes of a management system generally. The current status quo of the field in domestic organisations is described here briefly. The description also contains a key process of the maintenance of property of organisations. A small analysis with a quality management tool is provided. This article sets requirements with goal to help to organisations to increase the performance of the maintenance process of their property.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    8th Annual International Conference Manufacturing Systems Today and Tomorrow 2014

  • ISBN

    978-80-7494-150-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku