Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effects of injection and ignition timing of a large direct injection spark ignition engine fuelled with a hydrogen-CNG mixture on its operating conditions and emissions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F16%3A00003901" target="_blank" >RIV/46747885:24210/16:00003901 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2017/03/matecconf_labmet2017_01006/matecconf_labmet2017_01006.html" target="_blank" >http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2017/03/matecconf_labmet2017_01006/matecconf_labmet2017_01006.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20178901006" target="_blank" >10.1051/matecconf/20178901006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effects of injection and ignition timing of a large direct injection spark ignition engine fuelled with a hydrogen-CNG mixture on its operating conditions and emissions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The effects of ignition and fuel injection timing of an experimental 2-liter single cylinder direct injection spark ignition gaseous fuel engine were examined experimentally in this study. An online-prepared mixture of 10-40% hydrogen with compressed natural gas was injected at 8 bar into the cylinder during the intake stroke at 1500 rpm. Heat release rates, maximum indicated pressures, cycle-to-cycle variability, and gaseous emissions were compared for different settings.

  • Název v anglickém jazyce

    Effects of injection and ignition timing of a large direct injection spark ignition engine fuelled with a hydrogen-CNG mixture on its operating conditions and emissions

  • Popis výsledku anglicky

    The effects of ignition and fuel injection timing of an experimental 2-liter single cylinder direct injection spark ignition gaseous fuel engine were examined experimentally in this study. An online-prepared mixture of 10-40% hydrogen with compressed natural gas was injected at 8 bar into the cylinder during the intake stroke at 1500 rpm. Heat release rates, maximum indicated pressures, cycle-to-cycle variability, and gaseous emissions were compared for different settings.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MATEC Web of Conferences

  • ISBN

  • ISSN

    2261-236X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    ""

  • Název nakladatele

    EDP Sciences

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Czech Republic

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku