Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření variabilního časování ventilového rozvodu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F17%3A00004209" target="_blank" >RIV/46747885:24210/17:00004209 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://koka2017.tul.cz/" target="_blank" >http://koka2017.tul.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření variabilního časování ventilového rozvodu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá postupem, jak měřit variabilní časování ventilů konkrétního spalovacího pístového motoru. Úhlové natočení vačkového hřídele sání a vačkového hřídele výfuku jsou graficky znázorněny. Součástí tohoto příspěvku je také měření kroutícího momentu motoru při vypnutém systému proměnného časování ventilů. Momenty spalovacího motoru s aktivovaným a deaktivovaným časováním ventilů jsou porovnávány. Výsledky měření budou použity pro budoucí výzkum systému bezvačkového ovládání ventilů spalovacího pístového motoru.

  • Název v anglickém jazyce

    THE VARIABLE VALVE TIMING MEASUREMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a procedure how to measure variable valve timing of a specific combustion piston engine. The angular deflections of the intake camshaft and exhaust camshaft are graphically shown. Part of this paper is also the measurement of engine torque when the variable valve timing is disabled. The torques of the combustion engine with the enabled and disabled variable valve timing are compared. The measurement results will be used for future research camless actuation valve system of combustion piston engine.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů