Algoritmus řídicího člen sedačky řidiče naprogramovaný pro signálový procesor TSM320F2808
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F07%3A%230000169" target="_blank" >RIV/46747885:24220/07:#0000169 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Algoritmus řídicího člen sedačky řidiče naprogramovaný pro signálový procesor TSM320F2808
Popis výsledku v původním jazyce
V algoritmu řídicího členu sedačky řidiče jsou měřena dvě zrychlení, tlak vzduchu uvnitř pneumatické pružiny a zdvih sedačky. Na základě těchto měření je řízen elektropneumatický vzduchový ventil který připouští vzduch do a nebo odpouští vzduch ze vzduchové pružiny. Algoritmus řídicího členu sedačky realizuje řízení tak, aby bylo dosaženo lepších vibroizolačních vlastností, než má sedačka s pasivním vibroizolačním systémem, t.j. s pružinou a tlumičem
Název v anglickém jazyce
Algorithm of driver seat controller which is programmed for digital signal processor TSM320F2808
Popis výsledku anglicky
Two accelerations, pressure inside air spring and distance between base and seat are measured in algorithm of driver seat controller. On the basis of mentioned measurements is drived electro?pneumatic valve which fills or drains the pneumatic spring. Active vibration isolation system with developed algorithm of controller achieves better transmissibility of vibrations than passive system with spring and damper
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů