Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimization of Semi-active Seat Suspension with MR Damper

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F11%3A%230002504" target="_blank" >RIV/46747885:24210/11:#0002504 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization of Semi-active Seat Suspension with MR Damper

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with modelling, control and optimization of semiactive seat suspension with pneumatic spring and magnetorheological damper. The main fo-cus is on isolating vertical excitation from the cabin of a bucket-wheel excavator in order to protectthe excavator driver against harmful vibration. Three different control algorithms are used to determine the desired semi-active damping force: skyhook control, balance control and combination of balance and skyhook con-trols. The dynamic behaviour of the semi-active system is optimized using genetic algorithms. As the objective function the effective value of the seat (sprung mass) acceleration is used.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of Semi-active Seat Suspension with MR Damper

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with modelling, control and optimization of semiactive seat suspension with pneumatic spring and magnetorheological damper. The main fo-cus is on isolating vertical excitation from the cabin of a bucket-wheel excavator in order to protectthe excavator driver against harmful vibration. Three different control algorithms are used to determine the desired semi-active damping force: skyhook control, balance control and combination of balance and skyhook con-trols. The dynamic behaviour of the semi-active system is optimized using genetic algorithms. As the objective function the effective value of the seat (sprung mass) acceleration is used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 10th International Conference on Vibration Problems

  • ISBN

    9400720688

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    156-161

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku