Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K problému výškového nastavení aktivně řízené sedačky řidiče

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F08%3A%230000878" target="_blank" >RIV/46747885:24220/08:#0000878 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    To the problem of the height adjustment of the actively controlled driver seat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Every driver?s seat is equipped with height adjustment. In the case of a standard seat, such adjustment is realised by the position mechanical controller. Any change in seat height causes the change of the working point of the pneumatic spring and the change of the inertia moment of conducting mechanism. From these reasons the natural frequency and frequency transient functions of actively controlled driver?s seat change as well. These dependencies are analysed in the paper using the measurements on theactively controlled driver?s seat prototype.

  • Název v anglickém jazyce

    To the problem of the height adjustment of the actively controlled driver seat

  • Popis výsledku anglicky

    Every driver?s seat is equipped with height adjustment. In the case of a standard seat, such adjustment is realised by the position mechanical controller. Any change in seat height causes the change of the working point of the pneumatic spring and the change of the inertia moment of conducting mechanism. From these reasons the natural frequency and frequency transient functions of actively controlled driver?s seat change as well. These dependencies are analysed in the paper using the measurements on theactively controlled driver?s seat prototype.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dynamics of Machines, National colloquium with international participation

  • ISBN

    978-80-87012-10-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ústav termomechaniky AV ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku