Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Logistika v klastrových podnikových seskupeních

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%402431019" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@2431019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Logistics in cluster enterprises´grouping

  • Popis výsledku v původním jazyce

    "The competitiveness at the present time demands the dynamic and it consists in innovations and searching of strategic differencies. There are inevitable close relations to customers, suppliers and other institutions; and that is not only because of theeffectiveness, but also thanks to the speed of improvement and innovations. In connection with this the sense of logistics increases. From insignificant function has developed not only the activity, which has a great potential to the satisfaction of customers and to the sales volumes; but also a marketing weapon, which is able to use for obtaining of competitive advantage."

  • Název v anglickém jazyce

    Logistics in cluster enterprises´grouping

  • Popis výsledku anglicky

    "The competitiveness at the present time demands the dynamic and it consists in innovations and searching of strategic differencies. There are inevitable close relations to customers, suppliers and other institutions; and that is not only because of theeffectiveness, but also thanks to the speed of improvement and innovations. In connection with this the sense of logistics increases. From insignificant function has developed not only the activity, which has a great potential to the satisfaction of customers and to the sales volumes; but also a marketing weapon, which is able to use for obtaining of competitive advantage."

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník ze sympozia International Business Administration

  • ISBN

    80-7248-353-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    193-196

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    26. 4. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku