Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Procesní řízení nejen v marketingu služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00168833" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00168833 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Procesní řízení nejen v marketingu služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Východiskem je rozšíření marketingového mixu marketingu služeb o další P, to jest o Personnel, Physical Facilities a Process Management. Nové podmínky zvýšení konkurenční schopnosti vyžadují tento princip i u výrobních podniků. Autoři definují "nová 3C":Customer as collaborator - Zákazník jako spolupracovník, Customer perceived culture - Zákazník vnímající kulturu, Customer at the beginning and end - Zákazník na začátku a na konci. Efektivní tržní orientace vyžaduje využití synergického efektu, který jedán jednak všemi účastníky interního i externího hodnototvorného procesu. Zákazník je nejen nositelem potřeb, ale partnerem inovace.

  • Název v anglickém jazyce

    Procedural Drive not only in Services Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The starting point is the extension of the marketing mix of marketing services for other P, it is: Personnel, Physical Facilities a Process Management. New conditions for increased competitiveness of this principle also requires manufacturing companies.The authors define "new 3C" Customer as collaborator, Customer perceived culture, Customer at the beginning and end. Effective market orientation requires the use of synergy effects, which is given by all parties both internal and external value creation. The customer is not only the bearer of needs, but innovation partner.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů