Analýza trhu a potenciálních zákazníků pro společnost TESAREM, s. r. o.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523965" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523965 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza trhu a potenciálních zákazníků pro společnost TESAREM, s. r. o.
Popis výsledku v původním jazyce
Na základě realizovaného výzkumu „od stolu“ byla předložena: - analýza trhu, potenciálních zákazníků a navržena strategie efektivního cílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na navržený nový/inovovaný produkt.
Název v anglickém jazyce
Market analysis and analysis of potential customers for TESAREM, s. r. o.
Popis výsledku anglicky
Based on desk research:- an analysis of the market, their potential customers,- and effective marketing strategy design for new/innovated product has been submitted.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
17
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
TESAREM, s. r. o.
Verze
—