Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Cluster Analysis in B2B Marketing Research.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F14%3A86091669" target="_blank" >RIV/61989100:27360/14:86091669 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27350/14:86091669

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Cluster Analysis in B2B Marketing Research.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The monograph presented methods and procedures which aim is the achievement of higher efficiency of business using of marketing management. Marketing is no longer a privilege of consumer markets, but it gains in importance on the industrial market (so-called B2B market). B2B market and B2B marketing research have many specific characteristics and limitations, but allow companies to gain a competitive advantage. To illustrate the mutual connection between B2B market, segmentation and marketing research precisely cluster analysis was chosen for the purposes of this publication.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Cluster Analysis in B2B Marketing Research.

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph presented methods and procedures which aim is the achievement of higher efficiency of business using of marketing management. Marketing is no longer a privilege of consumer markets, but it gains in importance on the industrial market (so-called B2B market). B2B market and B2B marketing research have many specific characteristics and limitations, but allow companies to gain a competitive advantage. To illustrate the mutual connection between B2B market, segmentation and marketing research precisely cluster analysis was chosen for the purposes of this publication.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-553-1764-9

  • Počet stran knihy

    86

  • Název nakladatele

    Fakulta BERG Technické univerzity v Košiciach

  • Místo vydání

    Košice

  • Kód UT WoS knihy