The Use of Cluster Analysis in B2B Marketing Research.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F14%3A86091669" target="_blank" >RIV/61989100:27360/14:86091669 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27350/14:86091669
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Use of Cluster Analysis in B2B Marketing Research.
Popis výsledku v původním jazyce
The monograph presented methods and procedures which aim is the achievement of higher efficiency of business using of marketing management. Marketing is no longer a privilege of consumer markets, but it gains in importance on the industrial market (so-called B2B market). B2B market and B2B marketing research have many specific characteristics and limitations, but allow companies to gain a competitive advantage. To illustrate the mutual connection between B2B market, segmentation and marketing research precisely cluster analysis was chosen for the purposes of this publication.
Název v anglickém jazyce
The Use of Cluster Analysis in B2B Marketing Research.
Popis výsledku anglicky
The monograph presented methods and procedures which aim is the achievement of higher efficiency of business using of marketing management. Marketing is no longer a privilege of consumer markets, but it gains in importance on the industrial market (so-called B2B market). B2B market and B2B marketing research have many specific characteristics and limitations, but allow companies to gain a competitive advantage. To illustrate the mutual connection between B2B market, segmentation and marketing research precisely cluster analysis was chosen for the purposes of this publication.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-553-1764-9
Počet stran knihy
86
Název nakladatele
Fakulta BERG Technické univerzity v Košiciach
Místo vydání
Košice
Kód UT WoS knihy
—