Školní a mimoškolní aktivity studentů Technické Univerzity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190623" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190623 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní a mimoškolní aktivity studentů Technické Univerzity
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávací program školy je součástí komplexního kurikula školy, který tvoří její komplexní nabídku. Jednou z části komplexního kurikula je i neformální kurikulum, které obsahuje rozšiřující aktivity školy (exkurze, soutěže, sportovní a kulturní aktivity, společenské aktivity atd.). Tyto aktivity přispívají k spokojenosti studentů a z marketingového pohledu lze konstatovat, že jsou jedním z měřítek kvality vzdělávacích služeb školy. V článku jsou publikovány výsledky výzkumu zabývajícího se školními a mimoškolními aktivitami studentů Technické univerzity v Liberci.
Název v anglickém jazyce
School and Out-of-school Activities of Technical University Students
Popis výsledku anglicky
Educational programme schools them, piece global curriculums schools, who production hers global supply. Once upon a time out of segments global curriculums them as well as quiet curriculum, that comprises activities schools (visit, competition, sportsmanlike plus cultural activities, socially activities and so forth ). Activities conducive make for satisfaction student and out of marketings sight it can be submit, that are by one of standards qualities educational service schools. In article are publication answers research work, that are focusing to school and extracurricular activity students Technical univerzite Liberec.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing vzdelávacích inštitúcií
ISBN
978-80-89220-86-1
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
282-286
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—