Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F10%3A%230000183" target="_blank" >RIV/46747885:24310/10:#0000183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato monografie je věnována službám. Obsahuje vybrané prezentované příspěvky na semináři: Inovativní přístupy služeb. Příspěvky sledují služby z různých pohledů a oblastí. V úvodní kapitole Služby výzkum a výuka autor J. Zelený definuje Service science ato s širokým kontextem související tematiky, včetně základních principů,servisních systémů,jejich hlavních typů, profesních znalostí, významných aplikačních oblastí. Příspěvek K. Antlové: Kritické faktory úspěchu implementace ICT projektů je zaměřen naService Oriented Management v projektovém řízení. 4.kapitola J. Basla a L. Gály: Postavení služeb v rámci inovace IS se věnuje inovacím IS. Kapitola J. Voříška: Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb se věnuje ICT službám a jejich klasifikaci dle několika různých hledisek, které váže na katalog služeb. Příspěvek J. Skrbka: Nové možnosti informačních služeb v krizových a nestandardních situacích je zaměřen, na problematiku informačních potřeb v krizových a nestandardních (mimořádných)

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation approach of services - Service Oriented Management

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph consists of issues presented on Conference: Service Oriented Management. All published issues are investigated services from different angles and from different areas. First chapter Services, research and education of the author J. Zelenýdefines Service science from business, industry and government perspective. 2.nd chapter from K.Antlová: Critical factors of successful implementation ICT projects from Service Oriented Management approach presents necessity of Service Oriented Architecture. Forth chapter: J.Basl and L.a ? Services in frames of innovation investigates information systems services as innovation of information systems. Chapter from J.Voříšek: Management of ICT services ? base of categorization of services looks in different approaches. This point of view is connected with canalization of services. Chapter from J.Skrbek: New possibilities of information services in crises and in non standard situations is aimed towards needs of information during non stand

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788073726546

  • Počet stran knihy

    107

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Kód UT WoS knihy