Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F10%3A%230000183" target="_blank" >RIV/46747885:24310/10:#0000183 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management
Popis výsledku v původním jazyce
Tato monografie je věnována službám. Obsahuje vybrané prezentované příspěvky na semináři: Inovativní přístupy služeb. Příspěvky sledují služby z různých pohledů a oblastí. V úvodní kapitole Služby výzkum a výuka autor J. Zelený definuje Service science ato s širokým kontextem související tematiky, včetně základních principů,servisních systémů,jejich hlavních typů, profesních znalostí, významných aplikačních oblastí. Příspěvek K. Antlové: Kritické faktory úspěchu implementace ICT projektů je zaměřen naService Oriented Management v projektovém řízení. 4.kapitola J. Basla a L. Gály: Postavení služeb v rámci inovace IS se věnuje inovacím IS. Kapitola J. Voříška: Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb se věnuje ICT službám a jejich klasifikaci dle několika různých hledisek, které váže na katalog služeb. Příspěvek J. Skrbka: Nové možnosti informačních služeb v krizových a nestandardních situacích je zaměřen, na problematiku informačních potřeb v krizových a nestandardních (mimořádných)
Název v anglickém jazyce
Innovation approach of services - Service Oriented Management
Popis výsledku anglicky
This monograph consists of issues presented on Conference: Service Oriented Management. All published issues are investigated services from different angles and from different areas. First chapter Services, research and education of the author J. Zelenýdefines Service science from business, industry and government perspective. 2.nd chapter from K.Antlová: Critical factors of successful implementation ICT projects from Service Oriented Management approach presents necessity of Service Oriented Architecture. Forth chapter: J.Basl and L.a ? Services in frames of innovation investigates information systems services as innovation of information systems. Chapter from J.Voříšek: Management of ICT services ? base of categorization of services looks in different approaches. This point of view is connected with canalization of services. Chapter from J.Skrbek: New possibilities of information services in crises and in non standard situations is aimed towards needs of information during non stand
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788073726546
Počet stran knihy
107
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS knihy
—