Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost zákazníka v kontextu podniků cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F12%3A%230001897" target="_blank" >RIV/46747885:24310/12:#0001897 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost zákazníka v kontextu podniků cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cestovní ruch se řadí i v době ekonomické krize k důležitým odvětvím ekonomiky. Aby se však podniky cestovního ruchu - cestovní kanceláře a agentury udržely na trhu, který je v případě České republiky vysoce nasycený, měly by svoji pozornost soustředit na analýzu spokojenosti zákazníka. Výzkum, který byl realizován metodou dotazníkového šetření, se zaměřoval na zákazníky českých cestovních kanceláří a agentur. Získaná data byla vyhodnocena prostřednictvím metody kvadrantové analýzy, která zohledňovala kromě spokojenosti i faktor důležitosti jednotlivých atributů. Provedená analýza identifikovala právě ty atributy, jež jsou podstatné pro zvýšení konkurenceschopnosti podniků. Z výsledků lze rovněž odvodit vhodné rozdělení zdrojů..

  • Název v anglickém jazyce

    Customer satisfaction in the context of tourism enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    Tourism industry belongs to the important economic sectors even during the time of economic crisis. Enterprises in this sector - travel agencies and tour operators should concentrate on the analysis of customer satisfaction in order to succeed on the market that is quite saturated in the Czech Republic. The research focused on the customers of Czech travel agencies and tour operators and was carried out by the method of a questionnaire. Gathered data was evaluated by means of a quadrant analysis that took both the satisfaction and the importance into consideration. Therefore, the analysis identified the attributes that are essential for increasing the competitiveness of an enterprise. Proper allocation of resources might be also derived from the results..

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Academica Karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    116-124

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus