Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mystery shopping cestovních kanceláří a cestovních agentur na území České republiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000064" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000064 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mystery shopping cestovních kanceláří a cestovních agentur na území České republiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je zhodnotit míru atraktivity cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice z pohledu zákazníka prostřednictvím hodnocení webových stránek, kamenných provozoven a prodejního personálu. Závěry příspěvku vycházejí z výsledků primárního kvalitativního marketingového výzkumu realizovaného metodou mystery shoppingu v roce 2015 Vysokou školou polytechnickou Jihlava mezi 348 cestovními kancelářemi a cestovními agenturami na českém trhu. Výsledky výzkumu dokázaly, že v současné době jsou v České republice podniky cestovních kanceláří pro zákazníka celkově o něco atraktivnější než podniky cestovních agentur. Cestovní kanceláře byly úspěšnější při hodnocení webových stránek, vnějšího vzhledu provozovny a vnější reklamy. Cestovní agentury na druhou stranu dosáhly lepších výsledků při hodnocení spokojenosti zákazníků s kvalifikovaností personálu.

  • Název v anglickém jazyce

    Mystery shopping of tour operators and travel agencies in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to evaluate a level of attractiveness of tour operators and travel agencies in the Czech Republic from a customer's perspective. Websites, business premises and sales staff were evaluated. Conclusions of this paper are based on results of a primary qualitative marketing research conducted by mystery shopping between 348 travel agents and tour operators on the Czech market by the College of Polytechnics Jihlava in the year 2015. The research results show that tour operators are currently slightly more attractive for customers in the Czech Republic than travel agencies. Tour operators were more successful in evaluating websites, external appearance of their business premises and outdoor advertising. On the other hand, travel agencies achieved better results in customer satisfaction with qualification of their staff.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu – Místní bohatství a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-88064-21-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    305-314

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    24. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000392721500031