Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F20%3A43959347" target="_blank" >RIV/49777513:23510/20:43959347 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.24132/jbt.202.10.1.4_20" target="_blank" >https://doi.org/10.24132/jbt.202.10.1.4_20</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o potenciálu využití mobilního marketingu a jeho nástrojů u touroperátorů v České republice. Cílem této práce bylo seznámit se s moderními nástroji mobilního marketingu a analyzovat současný stav využití tohoto typu marketingu na úrovni touroperátorů v České republice. Hlavním nástrojem pro zjištění tohoto stavu byl průzkum sdílený s vybranými cestovními kancelářemi. Tento průzkum byl zaměřen na identifikaci nástrojů používaných cestovními kancelářemi, pro jaké cíle byly tyto nástroje použity a s jakými výsledky. Druhým krokem průzkumu byla analýza aktuálního stavu optimalizace webových stránek jednotlivých cestovních kanceláří pomocí online nástroje od Google. Cílem tohoto kroku bylo zjistit, které cestovní kanceláře mají web vhodný pro mobilní zařízení a jaký typ optimalizace používají.
Název v anglickém jazyce
CHOSEN MOBILE MARKETING TOOLS OF TOUR OPERATORS
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the potential for use of mobile marketing and its instruments at tour operators in the Czech Republic. The aim of this work was to become familiar with the modern instruments of mobile marketing and analyze the current state of usage of this type of marketing on the level of tour operators in the Czech Republic. The main tool for finding out this state was a survey shared with selected tour operators. This survey was aimed at identifying the tools used by tour operators, for which objectives were these tools used and with which resultes. The second step of the survey consisted of analyzing the current state of website optimization of individual travel agencies with the online tool from Google. The goal of this step was to find out which tour operators have a mobile-friendly website and what type of optimization are they using.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
4-20
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—