Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F20%3A43959347" target="_blank" >RIV/49777513:23510/20:43959347 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.24132/jbt.202.10.1.4_20" target="_blank" >https://doi.org/10.24132/jbt.202.10.1.4_20</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o potenciálu využití mobilního marketingu a jeho nástrojů u touroperátorů v České republice. Cílem této práce bylo seznámit se s moderními nástroji mobilního marketingu a analyzovat současný stav využití tohoto typu marketingu na úrovni touroperátorů v České republice. Hlavním nástrojem pro zjištění tohoto stavu byl průzkum sdílený s vybranými cestovními kancelářemi. Tento průzkum byl zaměřen na identifikaci nástrojů používaných cestovními kancelářemi, pro jaké cíle byly tyto nástroje použity a s jakými výsledky. Druhým krokem průzkumu byla analýza aktuálního stavu optimalizace webových stránek jednotlivých cestovních kanceláří pomocí online nástroje od Google. Cílem tohoto kroku bylo zjistit, které cestovní kanceláře mají web vhodný pro mobilní zařízení a jaký typ optimalizace používají.

  • Název v anglickém jazyce

    CHOSEN MOBILE MARKETING TOOLS OF TOUR OPERATORS

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the potential for use of mobile marketing and its instruments at tour operators in the Czech Republic. The aim of this work was to become familiar with the modern instruments of mobile marketing and analyze the current state of usage of this type of marketing on the level of tour operators in the Czech Republic. The main tool for finding out this state was a survey shared with selected tour operators. This survey was aimed at identifying the tools used by tour operators, for which objectives were these tools used and with which resultes. The second step of the survey consisted of analyzing the current state of website optimization of individual travel agencies with the online tool from Google. The goal of this step was to find out which tour operators have a mobile-friendly website and what type of optimization are they using.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    4-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus