Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Strategy Involved in Placing a Czech Product on the German Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002120" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002120 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Strategy Involved in Placing a Czech Product on the German Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the strategy involved in placing a product on a foreign market from both the theoretical and practical perspectives. It looks at placing the product of a small, regional Czech company on the German market. There is also a case studyof a company preparing to enter the German market, along with an initial analysis of the environment. In the second part of the paper, the author describes the results of the preparation and choice of entry strategy at the company in question, which is prepared to ensure its products succeed abroad.

  • Název v anglickém jazyce

    The Strategy Involved in Placing a Czech Product on the German Market

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the strategy involved in placing a product on a foreign market from both the theoretical and practical perspectives. It looks at placing the product of a small, regional Czech company on the German market. There is also a case studyof a company preparing to enter the German market, along with an initial analysis of the environment. In the second part of the paper, the author describes the results of the preparation and choice of entry strategy at the company in question, which is prepared to ensure its products succeed abroad.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014

  • ISBN

    978-3-86367-029-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    25-34

  • Název nakladatele

    Verlag der GUC

  • Místo vydání

    Chemnitz

  • Místo konání akce

    Mariánské Lázně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku