The Strategy Involved in Placing a Czech Product on the German Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002120" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002120 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Strategy Involved in Placing a Czech Product on the German Market
Popis výsledku v původním jazyce
This paper describes the strategy involved in placing a product on a foreign market from both the theoretical and practical perspectives. It looks at placing the product of a small, regional Czech company on the German market. There is also a case studyof a company preparing to enter the German market, along with an initial analysis of the environment. In the second part of the paper, the author describes the results of the preparation and choice of entry strategy at the company in question, which is prepared to ensure its products succeed abroad.
Název v anglickém jazyce
The Strategy Involved in Placing a Czech Product on the German Market
Popis výsledku anglicky
This paper describes the strategy involved in placing a product on a foreign market from both the theoretical and practical perspectives. It looks at placing the product of a small, regional Czech company on the German market. There is also a case studyof a company preparing to enter the German market, along with an initial analysis of the environment. In the second part of the paper, the author describes the results of the preparation and choice of entry strategy at the company in question, which is prepared to ensure its products succeed abroad.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014
ISBN
978-3-86367-029-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
25-34
Název nakladatele
Verlag der GUC
Místo vydání
Chemnitz
Místo konání akce
Mariánské Lázně
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—