Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004243" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zaměřuje na regionální produkty, které přináší konkurenční výhodu danému regionu. Regionální výrobky jsou výjimečné svou vazbou na region, na jeho charakter, tradice, kulturu či historii, a mají velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. V ČR je na 40 turistických oblastí a ke konci roku 2016 bylo již 1080 regionálních značek. Kapitola popisuje „Regionální produkt Jizerské hory“ a známost této značky u obyvatel a návštěvníků Libereckého kraje. Z výzkumu vyplynulo, že oproti roku 2014 se známost regionálních značek zvýšila o 10% a značka „Regionální produkt Jizerské hory“ se umístila na 2. místě známosti respondentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional products as a competitive advantage of tourist region

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on regional products, which provides a competitive advantage to the region. Regional products are exceptional for their binding to the region, his character; traditions, culture and history, and they have great potential for tourism development. The Czech Republic has over 40 tourist regions and by the end of 2016 it was already 1,080 regional brands. This paper describes on regional product "Jizera Mountains" and recognition of the brand among residents and visitors of Liberec region. The research showed that compared to 2014 the known of regional brands increased by 10% and the brand "Regional product Jizera mountains" took 2nd place in acquaintance of respondents.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Gastronomie a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-7510-240-9

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    26-36

  • Počet stran knihy

    196

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Kód UT WoS kapitoly