Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004243" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004243 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zaměřuje na regionální produkty, které přináší konkurenční výhodu danému regionu. Regionální výrobky jsou výjimečné svou vazbou na region, na jeho charakter, tradice, kulturu či historii, a mají velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. V ČR je na 40 turistických oblastí a ke konci roku 2016 bylo již 1080 regionálních značek. Kapitola popisuje „Regionální produkt Jizerské hory“ a známost této značky u obyvatel a návštěvníků Libereckého kraje. Z výzkumu vyplynulo, že oproti roku 2014 se známost regionálních značek zvýšila o 10% a značka „Regionální produkt Jizerské hory“ se umístila na 2. místě známosti respondentů.
Název v anglickém jazyce
Regional products as a competitive advantage of tourist region
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on regional products, which provides a competitive advantage to the region. Regional products are exceptional for their binding to the region, his character; traditions, culture and history, and they have great potential for tourism development. The Czech Republic has over 40 tourist regions and by the end of 2016 it was already 1,080 regional brands. This paper describes on regional product "Jizera Mountains" and recognition of the brand among residents and visitors of Liberec region. The research showed that compared to 2014 the known of regional brands increased by 10% and the brand "Regional product Jizera mountains" took 2nd place in acquaintance of respondents.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Gastronomie a cestovní ruch
ISBN
978-80-7510-240-9
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
26-36
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Kód UT WoS kapitoly
—