Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personnel Marketing as a Means of Recruiting Qualified Employees

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004759" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004759 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Personnel Marketing as a Means of Recruiting Qualified Employees

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article focuses on an issue of a qualified labour shortage which the manufacturing company EWM HIGHTEC WELDING s.r.o. faces. The company has been dealing with the shortage of qualified university graduates for a long time. This may lead to a loss of a competitive advantage of the company in the future. The aim is to make recommendations by collecting primary and secondary data. . The recommendations are boosted by the newest findings in the personnel marketing area that considers an employee as a customer and uses marketing principles in the human resources area.

  • Název v anglickém jazyce

    Personnel Marketing as a Means of Recruiting Qualified Employees

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on an issue of a qualified labour shortage which the manufacturing company EWM HIGHTEC WELDING s.r.o. faces. The company has been dealing with the shortage of qualified university graduates for a long time. This may lead to a loss of a competitive advantage of the company in the future. The aim is to make recommendations by collecting primary and secondary data. . The recommendations are boosted by the newest findings in the personnel marketing area that considers an employee as a customer and uses marketing principles in the human resources area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50603 - Organisation theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017

  • ISBN

    978-3-86367-051-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    101-108

  • Název nakladatele

    Verlag der GUC

  • Místo vydání

    Chemnitz

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000426794300011