Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digital Customer Service Trends: Challenges and Opportunities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00009191" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00009191 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/161348/ACC_2021_2_03.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/161348/ACC_2021_2_03.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-2-003" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-2-003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Digital Customer Service Trends: Challenges and Opportunities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer service is an essential part of many companies and their product and service portfolio. In the current times, customer service has shifted more towards its digital forms. In previous research four digital customer service trends identified: virtual assistants, customer service personalization, mobile technologies, and opinion mining. This paper aims to compare these findings with reality by employing a focus group discussion with professionals and point out the opportunities and challenges that the companies implementing these trends are faced with. The results show that the findings correspond with academic literature.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital Customer Service Trends: Challenges and Opportunities

  • Popis výsledku anglicky

    Customer service is an essential part of many companies and their product and service portfolio. In the current times, customer service has shifted more towards its digital forms. In previous research four digital customer service trends identified: virtual assistants, customer service personalization, mobile technologies, and opinion mining. This paper aims to compare these findings with reality by employing a focus group discussion with professionals and point out the opportunities and challenges that the companies implementing these trends are faced with. The results show that the findings correspond with academic literature.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    B

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    35-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus