Digital Customer Service Trends: Challenges and Opportunities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00009191" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00009191 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/161348/ACC_2021_2_03.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/161348/ACC_2021_2_03.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-2-003" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-2-003</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Digital Customer Service Trends: Challenges and Opportunities
Popis výsledku v původním jazyce
Customer service is an essential part of many companies and their product and service portfolio. In the current times, customer service has shifted more towards its digital forms. In previous research four digital customer service trends identified: virtual assistants, customer service personalization, mobile technologies, and opinion mining. This paper aims to compare these findings with reality by employing a focus group discussion with professionals and point out the opportunities and challenges that the companies implementing these trends are faced with. The results show that the findings correspond with academic literature.
Název v anglickém jazyce
Digital Customer Service Trends: Challenges and Opportunities
Popis výsledku anglicky
Customer service is an essential part of many companies and their product and service portfolio. In the current times, customer service has shifted more towards its digital forms. In previous research four digital customer service trends identified: virtual assistants, customer service personalization, mobile technologies, and opinion mining. This paper aims to compare these findings with reality by employing a focus group discussion with professionals and point out the opportunities and challenges that the companies implementing these trends are faced with. The results show that the findings correspond with academic literature.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
B
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
35-43
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—