Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F23%3A00011271" target="_blank" >RIV/46747885:24310/23:00011271 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24510/23:00011271

  • Výsledek na webu

    <a href="https://clanky.rvp.cz/clanek/23591/ONLINE-SVET-JEDNA-VELKA-REKLAMA.html" target="_blank" >https://clanky.rvp.cz/clanek/23591/ONLINE-SVET-JEDNA-VELKA-REKLAMA.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Didaktická pomůcka se skládá z edukativních videí pro učitele, metodiky, pracovních listů pro žáky 5. a 6. tříd základních škol případně gymnázií, archy se správnými odpověďmi a prezentacemi do hodin. Videa jsou určena učitelům k přiblížení problematiky online marketingu, aby byli schopni téma žákům vysvětlit. Cílem materiálů pro žáky je seznámit je s různými formami online marketingových sdělení a naučit je o nich kriticky přemýšlet. Didaktická pomůcka je koncipovaná jako ucelený materiál pro výuku průřezového tématu Mediální výchovy a je tedy vhodné respektovat návaznost jednotlivých témat, aby bylo možné naplnit očekávané cíle. Jednotlivé pracovní listy jsou vhodné do různých předmětů v rámci průřezového tématu mediální výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    School-age children and their perception of online marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    The didactic aid consists of educational videos for teachers, methodology, worksheets for pupils of the 5th and 6th grades of primary schools or gymnasiums, sheets with correct answers, and presentations for lessons. The videos are intended for teachers to introduce the issue of online marketing so that they can explain the topic to pupils. The aim of the materials for pupils is to familiarize them with different forms of online marketing communications and to teach them critically about their thinking. The didactic aid is designed as comprehensive material for teaching the cross-cutting topic of Media Education, and it is, therefore, appropriate to respect the continuity of individual topics to be able to meet the expected goals. Individual worksheets are suitable for various subjects within the cross-cutting topic of media education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000236" target="_blank" >TL03000236: Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů