Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodické postupy pro realizaci workshopů digitalizace ve školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F22%3A43906143" target="_blank" >RIV/60076658:12310/22:43906143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodické postupy pro realizaci workshopů digitalizace ve školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci projektu Metodické materiály a realizace metodických workshopů digitalizace, který byl realizován Jihočeskou hospodářskou komorou ve spolupráci s Centrem pro přírodovědné vzdělávání Přírodovědecké fakulty Jihočeské univerzity, bylo připraveno několik metodických materiálů pro učitele základních a středních škol. Metodické materiály mají jednotnou strukturu, obsahují teoretickou část k dané problematice, příklady z praxe, metodickou a didaktickou část, přehled doporučených pomůcek a pracovní listy pro žáky a studenty, případně návody k jejich vytváření. Jsou připraveny v souladu s koncepcí STEM a umožňují tak učitelům nejen získat základní přehled a učební materiál ke konkrétní problematice, ale také propojit některá témata mezioborově a mezipředmětově.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodological procedures for the implementation of digitization workshops in schools

  • Popis výsledku anglicky

    Within the project Methodological materials and implementation of methodological workshops on digitization, several methodological materials for primary and secondary school teachers were prepared. The methodological materials have a uniform structure, contain a theoretical part on the given issue, examples from practice, methodological and didactic part, an overview of recommended tools and worksheets for pupils and students, or instructions for their creation. They are prepared in accordance with the STEM concept and thus enable teachers not only to obtain a basic overview and teaching material on a specific issue, but also to link some topics interdisciplinarily and cross-curricularly.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů