Metodické postupy pro realizaci workshopů digitalizace ve školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F22%3A43906143" target="_blank" >RIV/60076658:12310/22:43906143 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodické postupy pro realizaci workshopů digitalizace ve školách
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci projektu Metodické materiály a realizace metodických workshopů digitalizace, který byl realizován Jihočeskou hospodářskou komorou ve spolupráci s Centrem pro přírodovědné vzdělávání Přírodovědecké fakulty Jihočeské univerzity, bylo připraveno několik metodických materiálů pro učitele základních a středních škol. Metodické materiály mají jednotnou strukturu, obsahují teoretickou část k dané problematice, příklady z praxe, metodickou a didaktickou část, přehled doporučených pomůcek a pracovní listy pro žáky a studenty, případně návody k jejich vytváření. Jsou připraveny v souladu s koncepcí STEM a umožňují tak učitelům nejen získat základní přehled a učební materiál ke konkrétní problematice, ale také propojit některá témata mezioborově a mezipředmětově.
Název v anglickém jazyce
Methodological procedures for the implementation of digitization workshops in schools
Popis výsledku anglicky
Within the project Methodological materials and implementation of methodological workshops on digitization, several methodological materials for primary and secondary school teachers were prepared. The methodological materials have a uniform structure, contain a theoretical part on the given issue, examples from practice, methodological and didactic part, an overview of recommended tools and worksheets for pupils and students, or instructions for their creation. They are prepared in accordance with the STEM concept and thus enable teachers not only to obtain a basic overview and teaching material on a specific issue, but also to link some topics interdisciplinarily and cross-curricularly.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů