Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895920" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895920 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obchod.wolterskluwer.cz//cz/moderni-didaktika-anglickeho-jazyka-v-otazkach-a-odpovedich.p3784.html" target="_blank" >https://obchod.wolterskluwer.cz//cz/moderni-didaktika-anglickeho-jazyka-v-otazkach-a-odpovedich.p3784.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace předkládá víceméně ucelenou didaktiku anglického jazyka v netradiční formě - ve formě otázek a odpovědí. Přínosným aspektem této knihy je především to, že vychází z analýzy potřeb učitelů anglického jazyka v praxi a soustředí se tedy skutečně na otázky, které si ve své každodenní školské praxi učitelé potřebují zodpovědět. Publikace je rozdělena do šesti částí: Vedení třídy a vyučovací hodiny, Metody, techniky a principy výuky angličtiny, Výuka jazykových prostředků, Výuka řečových dovedností, Hodnocení, testování a práce s chybou a Různé.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern ELT Methodology in Questions and Answers

  • Popis výsledku anglicky

    The book offers an overview of ELT methodology in a non-traditional form ? in the form of questions and answers. The content is based on needs analysis of teachers of English and concentrates on real questions teachers ask in everyday classroom situations . The publication is divided into six parts: Classroom management, Methods, techniques and principles of English language teaching, Teaching language elements, Teaching language skills, Assessment, testing and error correction, and Other issues.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů