Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Importance of Developing English Teacher Trainees Communication Competence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054569" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Význam rozvoja komunikačných kompetencií v príprave budúcich učiteľov anglického jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V súvislosti s multidimenzionálnosťou prípravy budúceho kvalifikovaného učiteľa anglického jazyka je namieste otázka, nakoľko je potrebné teoreticky objasňovať a prakticky rozvíjať komunikačnú kompetenciu absolventa filologického typu štúdia v odbore učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov - anglický jazyk. Vychádzame z premisy, že komunikácia je nevyhnutnou podmienkou vyučovania a jej dominantnosť je nespochybniteľná práve vo vyučovaní cudzieho jazyka. Kvalifikovaný a kvalitný učiteľ anglického jazyka si musí byť vedomý svojej úlohy facilitátora a s tým súvisiacej dôležitosti spôsobu jeho komunikácie na hodine, na ktorej facilituje proces učenia sa, motivuje žiakov, udržiava v triede pracovnú atmosféru a kooperáciu žiakov.

  • Název v anglickém jazyce

    The Importance of Developing English Teacher Trainees Communication Competence

  • Popis výsledku anglicky

    Regarding multidimensional pre-service teacher training of a prospective English teacher, there occurs a question of the necessity of providing the undergraduate not only with theoretical background, but also developing practical part of his/her professional communicative competence as an English teacher. We start from the premise that communication is an inevitable precondition for teaching process and its dominance is undoubted in teaching English as a foreign language at our primary and secondary schools. Well-qualified and professional English teacher must realize his/her role of a facilitator and relating importance of the style of classroom communication which facilitates the learning process, motivates students, keeps businesslike classroom andcooperative behaviour of students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Humanica

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2007

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    279

  • Strana od-do

    140-143

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus