The Importance of Developing English Teacher Trainees Communication Competence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054569" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054569 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Význam rozvoja komunikačných kompetencií v príprave budúcich učiteľov anglického jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
V súvislosti s multidimenzionálnosťou prípravy budúceho kvalifikovaného učiteľa anglického jazyka je namieste otázka, nakoľko je potrebné teoreticky objasňovať a prakticky rozvíjať komunikačnú kompetenciu absolventa filologického typu štúdia v odbore učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov - anglický jazyk. Vychádzame z premisy, že komunikácia je nevyhnutnou podmienkou vyučovania a jej dominantnosť je nespochybniteľná práve vo vyučovaní cudzieho jazyka. Kvalifikovaný a kvalitný učiteľ anglického jazyka si musí byť vedomý svojej úlohy facilitátora a s tým súvisiacej dôležitosti spôsobu jeho komunikácie na hodine, na ktorej facilituje proces učenia sa, motivuje žiakov, udržiava v triede pracovnú atmosféru a kooperáciu žiakov.
Název v anglickém jazyce
The Importance of Developing English Teacher Trainees Communication Competence
Popis výsledku anglicky
Regarding multidimensional pre-service teacher training of a prospective English teacher, there occurs a question of the necessity of providing the undergraduate not only with theoretical background, but also developing practical part of his/her professional communicative competence as an English teacher. We start from the premise that communication is an inevitable precondition for teaching process and its dominance is undoubted in teaching English as a foreign language at our primary and secondary schools. Well-qualified and professional English teacher must realize his/her role of a facilitator and relating importance of the style of classroom communication which facilitates the learning process, motivates students, keeps businesslike classroom andcooperative behaviour of students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
1/2007
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
279
Strana od-do
140-143
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—