Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Is the contemporary English lesson communicative?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00054489" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00054489 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Je súčasná hodina anglického jazyka komunikatívne komunikatívna?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V súvislosti s implementáciou novej maturity v slovenských stredných školách, predovšetkým jej ústnej časti, sa autorka zamýšľa nad rôznymi vymedzeniami komunikatívnej kompetencie žiaka, na ktorú sa súčasné vyučovanie anglického jazyka orientuje. Autorkazdôrazňuje, že je žiadúce, aby učiteľ anglického jazyka počas vyučovacej hodiny dokázal vo svojom prehovore uplatňovať špecifiká a črty komunikatívnosti, vychádzajúce z tzv. autentickej cudzojazyčnej komunikácie, čím by do špecifického prostredia školskej triedy vniesol priblíženie sa komunikácii v reálnej životnej situácii, na ktorú by cudzojazyčné vyučovanie malo žiaka efektívne pripraviť.

  • Název v anglickém jazyce

    Is the contemporary English lesson communicative?

  • Popis výsledku anglicky

    With regard to the implementation of New Maturita into Slovak grammar schools, particularly its oral part, the author deals with various definitions of student?s communicative competence, on which contemporary English language teaching is focused. The author emphasizes the fact that it is advisable so that an English teacher can apply in his/her speech such communicative features which correspond with the authentic communication in a foreign language. Thus s/he would be able to bring the classroom communication closer to the real life situation for which the student should be trained during the foreign language teaching process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická komunikace v didaktických, sociálních a filozofických souvislostech

  • ISBN

    978-80-7435-016-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    232

  • Strana od-do

    165-170

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku